miercuri, 19 august 2009

August

Motto: "There was once a very lovely, very frightened girl. She lived alone except for a nameless cat."


Eu noptile de august nu pot sa le dorm. Cred ca sunt perfecte.

Organismul si psihicul meu refuza sa intre in stare de repaos. Si nu as putea sa am motivul rational al lipsei de activitati intense, pentru ca si anul trecut cand aveam treaba mai multa mi se intampla acelasi lucru.
As putea sa stau sa privesc cerul toata noaptea si mi-ar placea sa nu o mai fac din unghiul ascutit si prea zgarcit al balconului meu.

Imi place luna august cu toate nelinistile ei, cu toata incarcatura finalului de vara si prevestirea sosirii inevitabile a toamnei, cu toata racoarea care vine odata cu seara, cu toate fructele care se coc, cu toate deciziile pe care trebuie sa le ei, cu toate cumparaturile pe care le facem. Imi place ca soarele pare mai mare si mai rosu la apus, ca vin pensionarii cupluri cupluri la mare, ca isi iau ai mei concediu si pleaca la munte, ca aerul incepe sa devina din nou respirabil, ca magazinele se umplu de rechizite si miroase a plastic si a guma.

Si cred ca-mi place si ca anul asta, in August, nu stiu nimic despre ce voi face -and it's this fucking pressure, but I kinda have this natural high...and sometimes I stop and I laugh at life and at all these fake and stupid frames that society puts us in. And then, I secretly make a vow that I will never surrender to conformity and that I will always be bold and brave enough to take a twist and make it all worth, and maybe write a book about it. And I still wish for myself to find people who would just fight me and break through to me and hold me down and scream thier life into my face. People who won't let me lose myself or anything ,and I want do the same for them unconditionally.

Imi place August si pentru ca are 31 de zile doar pentru ca imparatul Cezar August vroia ca luna ce-i poarta numele sa aibe tot atatea zile ca si luna imparatului Iulius Cezar, al carui nepot era.

Dar cel mai mult imi plac...noptile de august si cerul lor plin cu praful stralucitor de zane.


...maybe living alone with a nameless cat is a potential great stage in one's life.

Un comentariu:

Anonim spunea...

I know what you mean, girl!