luni, 13 iulie 2009

Dialoguri si intamplari cu Zana (ep.1)

- Buna ziua, sunteti Zana?
- Da, eu sunt.
- hmm..Imi pare bine, Dandanescu V.
- Pareti cam nedumerit
- uhmm..Nu prea aratati ca o zana.
- Ati vazut vreodata una?
- ..aaa, pai...
- Poate cand erati copil, sau, stiu eu, in vise?
- Din folclor stiu ca zanele sunt blonde, au aripi, fac vraji sunt rapitor de frumoase...Nu ca as vrea sa va jignesc nu ma intelegeti gresit, e vorba despre un anumit tip de frumusete, a dumneavoastra e mai degraba...
- Stati linistit..nu ma deranjeaza remarcile facute, sunt absolut normale. Spuneti-mi mai bine ce va aduce pe la mine?
- Pai, eu cred ca sunteti singura solutie care mi-a mai ramas.
- Pentru?
- Sunt foarte nefericit. Sunt intr-un moment al vietii in care nimic nu pare sa aibe sens.
- Pai nimic nu are sens.
- Cum sa nu...toate clipele cand totul pare ca se leaga, sa merga din plin. Cand zambesti, esti multumit si abia astepti sa vina ziua de maine.
- Prostii! Acelea sunt iluzii...Acum defapt sunteti lucid
- Ce tot spui? Asta vreau de la tine Zano...sa imi aduci din nou fericirea, sensul.
- Hmm..nu cred ca ati auzit ce-am zis mai devreme. Dar spuneti-mi, cum sa va aduc eu fericirea?
- Eu vreau raspunsuri, nu intrebari. Ce fel de Zana esti?
- Spune ce-ti doresti, pune-ti o dorinta! Suna mai familiar acum?
- Vreau sa-si recapate sensul viata mea.
- Nu si l-a pierdut niciodata, pentru nu a existat niciodata.
- Imi spui ca alerg dupa ceva ce nu a existat niciodata, alerg dupa iluzii?
- Nu puteati sa o spuneti mai bine. V-am spus ca sunteti lucid acum!
- ...
- Deci vreti sa visati din nou? Nu va place realitatea? Corect?
- Vreau sa fiu treaz, lucid si sa fiu si fericit.
- Se cam exclud reciproc, insa o Zana nu spune niciodata ca ceva e Imposibil, va veti convinge singur.
- Mai bine plec, va multumesc pentru nimic! Am uitat ca zanele sunt si cam proaste.
- Ne revedem!
- Sper ca nu!

Zana formeaza un numar: - Alo, buna ziua doamna Dandanescu, am rezolvat, V. nu mai crede in zane.


Robbie Williams -Supreme

2 comentarii:

Anonim spunea...

Brilliant!

Pana la urma pentru cine lucreaza Zana? Era mama sau sotia la telefon?

Seba

Anonim spunea...

Copil frumos și deștept ce ești! :)