marți, 26 august 2008

Asa ca mine

Fiecare om se crede deosebit, special, mai altfel, mai cu moț. Nimeni ar zice ca e doar un om banal, comun, inca unu in plus. E normal pana la urma...

Eu despre mine pot spune ca sunt o nemernica, si asta nu pentru ca m-ar diferentia prea tare de majoritatea oamenilor. Si nu condamn pe nimeni daca nu sunt iubita.
Inteleg foarte bine si cateodata mi-as face un fel de anti-reclama sau un avertisment, si nu vorba de pishologie inversa sau alte lucruri subliminale.


Nu ma iubi pentru ca nu stiu sa iubesc inapoi. Sunt o egocentrista care vrea mereu prea mult si numai pentru ea.
Nu ma iubi pentru ca sunt prea ambitioasa si uit de oameni, de mine si de sentimente si ma intereseaza doar rezultatul final.
Nu ma iubi pentru ca sunt o lasa, nu as recunoaste niciodata ca am gresit si ma contrazic la infinit.
Nu ma iubi pentru ca sunt vesnic nemultumita si fortez mereu limita in goana mea dupa pefectiune.
Nu ma iubi pentru ca nu stiu sa recunosc si sa apreciez munca celor din jur.
Nu ma iubi pentru ca imi fac uneori mama sa planga cu atitudinea mea.
Nu ma iubi pentru ca nu stiu sa ma comport rational mereu. Uneori sunt prea slaba iar uneori imi pierd controlul.
Nu ma iubi pentru ca ma enervez foarte repede si las prea putin de la mine.
Nu ma iubi pentru ca sunt prea orgolioasa si mandra.
NU ma iubi pentru ca nu-mi place sa ma alint mereu in public si sa spun dulcegarii.
Nu ma iubi pentru ca eu nu fac declaratii de dragoste.
Nu ma iubi pentru ca pentru ca vorbesc prea mult, iar cateodata nu sunt in stare sa zic ce trebuie si cand trebuie.
Nu ma iubi pentru ca sunt prea cerebrala si nu-mi ascult inima.
Nu ma iubi pentru tolerez prea putin la comportamentul oamenilor din jur.
Nu ma iubi pentru ca accept prea greu ajutor si ma cred mereu mai desteapta.
Nu ma iubi pentru ca nu mai sunt in stare sa pastrez legatura cu pietenii din copilarie (tot de la mandire mi se trage).
Nu ma iubi pentru ca nu stiu sa-mi fac timp liber.
Nu ma iubi pentru ca nu imi place sa fiu imbratisata cand mi-e prea clad si am nevoie de mult aer si spatiu.
Nu ma iubi pentru ca nu am rabdare, sunt foarte incapatanata, pentru ca ma agit si ma consum.
Nu ma iubi pentru ca ma plang prea mult.
Nu ma iubi pentru ca ma gandesc la prea multe probleme si ma stressez prea repede.
Nu ma iubi pentru ca sunt virgulista si am obsesii uneori.
Nu ma iubi pentru ca cel putin odata pe zi ma gandesc cum scap de taica-meu.
Nu ma iubi pentru ca nu am curaj sa imi infrunt toate trairile.
Nu ma iubi pentru ca imi place mereu sa complic lucrurile.
Nu ma iubi pentru ca ma cred o Zana care poate face orice.
Nu ma iubi pentru ca nu stiu sa-mi arat sentimentele si nici nu sunt o fire geloasa.
Nu ma iubi pentru ca visele mele s-au mutat toate undeva in alt oras si impart chiria.
Nu ma iubi pentru ca sunt prea mandra sa dau un telefon sau sa deschid o usa.
Nu ma iubi pentru mereu cred ca imi trebuie ceva mai bun.
Nu ma iubi pentru ca pun la suflet prea usor toate nimicurile.
Nu ma iubi pentru ca ma intind mereu pe partea cea mai mare a patului.
Nu ma iubi pentru ca am gusturi scumpe si nu stiu sa fiu economa.
Nu ma iubi pentru ca mereu caut revelatii si am asteptari prea mari.

Nu ma iubi pentru ca am nevoie de prea multa atentie si ofer prea putina.
Nu ma iubi pentru ca nu cred ca sunt prea "intreaga la minte".
Nu ma iubi pentru ca ma inversunez mereu si vad totul ca o lupta.

Nu ma iubi pentru ca ma ascund cand plang, pentru ca nu parea vulnerabila.
Nu ma iubi pentru ca nu sunt in stare sa scriu toate motivele aici.
Nu ma iubi pentru ca mint.


Nu ma iubi pentru ca nu cred in iubire.






2 comentarii:

Anonim spunea...

nu te iubim ma daca nu vrei

Anonim spunea...

cum sa nu crezi in iubire?
cine te crezi? vreo zeitate ceva...