duminică, 24 august 2008

Sa dansam!

As vrea sa reincep sa dansez...

Ma plictisesc ingrozitor la aerobic.
Imi amintesc ca acum cativa ani studiam videoclipuri de la Janet si Michael Jackson, Aalyah sau ne uitam la casete din concertele lor si exesam pana nu mai puteam. Totul era asa magic cand incepea muzica si coregrafia ne iesea la unison, cand stiam fiecare bas si bit pe de rost...Cand simteam energia prin tot corpul, cand imi descarcam toti nervii si tot stress-ul de la vremea aia intr-o sala de dans, care parea cea mai mare si frumoasa scena in mintea mea....
Mi-e dor sa imi pierd suflul dansand sa ma trantesc pe jos de oboseala fizica si sa ma ridic imediat la loc sa reincep dansul cu si mai mare inversunare.
Ma gandesc ca acum ar fi chiar cu efect trapeutic pentru mine. :P




3 comentarii:

Raluca spunea...

Si eu am chef sa dansez .
Oricum , de fiecare data cand ma gandesc la o melodie care sa ma puna in miscare si sa ma lase sa ma scalambai cum vreau imi vine in minte MC Hammer cu " Can't touch this". Stiu ca e o piesa al naibii de stupida, dar totusi...i fell like break it down cand o aud .
http://www.youtube.com/watch?v=b9nptjUs9FM

Anonim spunea...

foarte tari melodiile..ce vremuri!
cand dansam?

Zana spunea...

"dar" și "totuși" - niciodata împreună pentru că înseamnă același lucru!

I like you anyway! ;)