duminică, 19 octombrie 2008

Momente si...ganduri

Foarte random...

Moment:
Eu si pastila mea roz stam la colt si vorbim:

- iar ai spus ce si cui nu trebuia
- iar am spus
- de ce ai spus
- era 1 martie, cu entuziasm si frica, beam bere
- nu trebuia sa spui
- pastilele roz au dreptate
- fara autocontrol si etica se duce dracului judetul
- se duce
- s-a mai dus si altadata si s-a intors
- un du-te-vino
- de la dracu inapoi
- da
- nimic nu se pierde, nimic nu se castiga, totul se transforma
- nimic nu se repara, totul se strica
- da
- da


gand 1:
Nu e o problema de inteligenta. E una de dimensiuni. Eu caut intr-un om multe dimensiuni. Daca n-are, imi pierd timpul.


gand 2:
Am observat putin mai de aproape o faptura, care e dovada vie ca aparaentele inseala. Un suflet sarac care are totul material si o uratenie ce izvora din privirea plina de dispret aruncata unui alt om mai putin norocos si inzestrat, dar mai presus prin simplitate si nebunie. Cea mai urata si josnica ipostaza si expresie a unui om se citeste in ochi, in opinia mea. Nu vreau astfel de oameni in preajma mea si deci nu ii voi avea. Pacat ca prin prefacatorie astfel de persoane reprima personalitati si caractere de valoare. Imi doresc ca cei din urma sa trezeasca cat mai curand spre propriul lor bine si pentru ca-mi sunt dragi mie, asa cum i-am cunoscut.

gand 3:
Tragic ar fi ca cei care te admira sa nu te inteleaga. Asta cu intelesu e intersanta ca, de fapt, cand esti inteles stii ca nu esti nebun. Si oamenii, in general, se tem sa nu fie nebuni. De aceea simtim cu totii ca „geniu neinteles” e de rau.

Pe de alta parte, cand nu-ntelegi ceva, ai doua variante: sa te simti supeior sau inferior.

In afara de asta, mai exista si constatarea ca, la un test de cunostinte intr-un domeniu, cei care obtin punctaj mic cred ca vor obtine punctaj mare (intrebati fiind inainte sa li se dea rezultatele), pe cand cei care obtin punctaj mare isi evalueaza mult mai bine nivelul.

Daca vrem, deducem ca baiatul care a zis „stiu ca nu stiu nimic” era genial. Sau avea o intuitie formidabila. Adica era genial, ca dupa mine e tot una.

Io vad intuitia ca pe un nas care inspira. Probabil de-aia pluteste „inspiratia” in aceeasi arie semantica.

Mda. Ce scriu nu poate decat sa demonstreze ca daca nu esti atent ajungi la concluzii.



Can't let go..can't forget-never-flash-back-soul-treasure-smile-change-tears-teanderness-innocence-decisions-friendship-growing-up-nevereding-impact-values-future-remember?...and on and on and on...still here...tomorrow-me-ideas-feelings-dissapointments-us-succes-inspiration-stronger-leaving-building-where-beautiful-connecting-fear-trips-ideals-courage-not anymore-missing-I can't stop, so I guess I'll never will stop being what I am today.


Chicane - No Ordinary Morning

Un comentariu:

Anonim spunea...

exact atat! :) M.