vineri, 17 octombrie 2008

Puține femei au totul

"Buna dimineata!", imi spune el pe la ora 6 dupa-amiaza. Ies pe terasa de la etaj si port o conversatie in care, inevitabil, vor aparea si oi. Cel mai probabil din tufisuri. :)

Am descoperit cat de simplu functionez. Am nevoie doar de cateva lucruri ca sa fiu fericita: sex, apa si umor. Exact in ordinea asta. Nu vreau respect, incredere, fidelitate, diamante si alte bullshit-uri de-astea. Sunt usor nimfomana insa cu astea 3. :))

cu drag,
Lulu

4 comentarii:

Anonim spunea...

simplu zici? Hmmm....

Anonim spunea...

imi place ca le-ai pus si in ordine... :))

Anonim spunea...

:))

hai ca m-ai binedispus in seara asta!
Deci de asta nu mai porti tu bijuterii de la o vreme....ca bei mai multa apa si auzi glume bune....aham...;)

Zana spunea...

NU eu....
Lulu!