marți, 17 februarie 2009

Cerceilor mei desperecheați

(sursa foto: www.tricksbox.ro)


Dragii mei cercei desperecheati, sa stiti ca va pretuiesc foarte mult, poate chiar mai mult decat pe cei care se afla in perechi(inca). M-am decis sa va colectionez, asa singurei fara pereche, pentru ca pana la urma nu e vina vostra ca eu va pierd in nestire, va uit pe un colt de cada, sau pe vreo noptiera ce nu e a mea. Nu stiu unde se afla perechile vostre, pe sub care pat, prin ce nisip udat de mare, prin ce casa, prin ce buzunar...poate va voi gasi o noua intrebuintare alaturi de ceilalti ce au ramas singuri. Cine zice ca celalat trebuie sa arate la fel ca sa va fie pereche?
Poate ca printre altii la fel ca voi, adica desperecheati, veti deveni iar veseli si veti forma o frumuoasa colectie a reprezentatilor singulari ai unei perechi, o colectie care pretuieste in primul rand unicitatea, reinventand astfel sensul cuvantului 'singuratate'.

Eu va inteleg sa stiti, va sunt recunoscatoare ca ati fost alaturi de mine, atarnand de urechi sclipitori si/sau colorati. Atatea amintiri si momente puteti pastra in voi, o varietate atat de mare de stari puteti completa sau poate chiar schimba.Am avut o perioada in care am renuntat total la voi(si la orice fel de bijuterii), dar acum ma intorc la vechea mea pasiune (Thanks Ana, for bringing that back!), dar mai ales pentru voi cei fara pereche!

6 comentarii:

~PakKaramu~ spunea...

Visit you

Anonim spunea...

hahaha..te-a "vizitat" un arab de 67 de ani...ce-o fi inteles dumnelui, si cine credea ca la asa o varsta are o viata online atat de activa?!

Eartricks spunea...

Draga, ZANA
Am vazut pe blog-ul tau o fotografie de pe site-ul meu. Cand folosesti o imagine cu creatiile altuiva, se precizeaza sursa, sau se pune link spre acel "cineva". Te rog mult sa pui link sau sa nu o folosesti.

Pentru cerceii tai fara de pereche, daca imi trimiti fotografii, poate reusesc eu sa le modelez frati sau surori, ca sa nu mai fie singurei.

Cu drag,
Oana
www.tricksbox.ro

Zana spunea...

Hey Oana,

Da, intr-adevar, ar trebui sa incep sa precizez sursa fotografiilor pe care le folosesc, pentru ca nu fac asta deloc...din comoditate cred.
Linkul siteului tau il mentionez totusi in micul meu "blog-roll", pentru ca mi-a placut in mod deosebit. :)

Merci frumos pentru ca vrei sa reintregesti perechile si "familiile" cerceilor mei.
Cred ca voi recurge mai devereme sau mai tarziu la tine, ca solutie!

Mums spunea...

Daca n-ar fi pentru simetria scortoasa de care nu pot sa ma scutur (2 urechi, 2 lobi, 2 cercei aproape identici) m-ai vedea si pe mine cu niste cercei desperecheati...
Oricum,poate stii, pentru mine cerceii sunt o intreaga filosofie...sunt obiectele de care se leagana "astutia" unei femei,intruchipata in ganduri care insinueaza...

Zana spunea...

waw...poate scrii odata mai multe despre asta! :)