luni, 2 februarie 2009

Mine anyway, anyhow...

Și poate că am să găsesc tot ce am căutat atunci când nu voi mai căuta, și momentul trecut va rămane acolo, iar momentul prezent va fi aici, iar de viitor nu voi mai întreba.
Și poate că planul meu în spirală se va încolăci pe gândul meu cel mai ascuns și mai inalt, ca o iederă care doar se agață urmând siguranța și fermitatea sprijinului ei.
Și poate că eu pot să dau mai mult decât e cu putința a se cere vreodată, inegal si imperfect, nedrept dar constant, pâna la epuizarea finală.
Si poate ca toate dorințele și visele mele sunt de fapt tot ceea ce am cu adevărat, iar ceea ce există material e doar o iluzie.
Am să aleg.
Și de va fi să plec, să ma întorc sau să mă pierd, voi ști doar eu.




Iris - Sa nu crezi nimic (simfonic)

2 comentarii:

Anonim spunea...

si daca te pierzi...tot te gasesti

frumos ce ai spus acolo.

Vic

Anonim spunea...

ia zi despre gandul tau
"cel mai inalt si mai ascuns"...