marți, 15 iulie 2008

Scrisoare catre Fat-Frumos

Observ ca devine un trend sa scrii scrisori cand vrei sa fii interesant. :P
Se pare ca scrisorile in ziua de azi s-au transformat in modalitatea de a descarca frustrarile si de a arunca reprosurile si nemultumirile fata de o alta persoana sau fata de lume in general.
Cred ca e varianta de mijloc in care te adresezi direct cuiva si astfel simti cum te debarasezi de tot ce ai pe suflet si in minte, insa si o dovada de lasitate sau gest ultim (in care nu ai alta solutie) fara sa mai vezi sau sa mai astepti vreun raspuns.

Am primit melodia asta si m-a facut sa zambesc, desi ea se vrea trista si emotionanta. Poate si pentru ca Tudor Chirila mi se pare un actor si un interpret slab. Ca scriitor de cantece si esee pot spune ca-mi place.

La un moment dat zice Chirila "sa inconjuram Pamantul si sa raspandim binele in lume" si ma gandeam la mine si la idealurile mele, si desi nu mai cred in feti-frumosi, nu-mi doresc sa ajung vreodata la momentul in care sa gasesec un corespondet a lui "fat-frumos" (un tap ispasitor) caruia sa-i arunc in fata faptul ca am visat candva poate prea mult si prea departe.


May all my future broken dreams come down easily on me.

me,
cowardly hiding again in english words



Vama - Scrisoare catrre Fat-Frumos

4 comentarii:

Anonim spunea...

Mi-a spus cineva odata :
Conditia oricarui ideal este ca realizarea lui sa nu fie posibila. Rolul sau consta mai curand in a se inalta mai presus de realitate, inraurind-o in mod simbolic asa cum steau inraureste mersul navei.

Dupa aia am aflat ca a zis-o un om intelept care nu mai stiu cum il cheama, dar oricum o dau si eu mai departe acum.

Anonim spunea...

dar care e mai exact idealul tau, atat de inalt?

Anonim spunea...

Cum poti sa spui ca Tudor Chirila e un interpret slab????

Zana spunea...

cristi: Mersi ca ai impartasit din intelepciunea-ti!

anonimule: o sa spun pe-atat de exact pe cat de exacta este identitatea ta. ;)

Pace si implinire...cam asta e.


alexandra: Exact la fel cum poti si tu sa il consideri asa cum vrei tu.
Era de ajuns un sigur semn de intrebare. :)