miercuri, 14 ianuarie 2009

Think I'll walk me outside and buy a rainbow smile

Nu ma! nu-s trista, nu-s suparata; nici n-as avea motive decente...doar daca-as fi extremly self-centred (ceea ce nu sunt). Ar trebui sa-mi dau doua palme sa-mi revin daca ar fi asa, oricum. Jap-jap!
Daca inscrierile mele sunt triste de cele mai multe ori, este pentru ca asa sunt inspirata sa scriu, si ma refer aici la exercitiul stilistic...nu vreau sa insemnez banalitati, despre ce mi se inampla zilinic, fiind citita temporar si de cunostinte cu care oricum ma intalnesc si vorbesc. Plus ca respect prea mult limba romana si exercitiul scrierii, cat sa pretind ca as face mai mult decat incercari de a nu pierde puterea de a ma exprima, in cazul asta in scris. Deci aici exerzez, exteriorizez demonii cand e cazul, aici imi caut linistea, pun intr-o forma vizuala si semantica gandurile si concluziile oamenesti sau nu, care se nasc inevitabil. Cred in continuare ca momentele de cumpana din viata unui om ar trebui sa scoata ce e mai bun din el, si atunci fiecare isi valorifica mai bine un talent, sau macar o inclinatie.

Imi place provocarea de a gasi alte exprimari stilistice a ceea ce se poate surprinde in mod neprelucrat in cuvinte. E un hobby de-al meu, facut in modul meu, pentru motivele mele.

Intre timp, intr-o stare muzicala, descopar muzici:

I've been down and I'm wondering why these little black clouds keep walking around with me. It wastes time and I'd rather be high. Think I'll walk me outside and buy a rainbow smile. But be free.
So maybe tomorrow I'll find my way home.
I look around at a beautiful life. Been the upperside of down, been the inside of out, but we breathe.We breathe. I wanna breeze and an open mind, I wanna swim in the ocean, wanna take my time for me. All me.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Citindu-ţi postu, bag seama că te-a tras careva de ureche cum că scrierile tale sunt cam triste. Aşa o fi, dar scrii ce simţi.. şi simţi ce scrii, necenzurat. Am descoperit aici cealaltă parte a ta, partea sensibilă, care tinzi să o ascunzi mereu.

Jap-jap!
Pace şi împlinire! :)

Zana spunea...

:)
De obicei nu ma justific, dar vorba ta.."am simtit" sa aduc ceva lamuriri.