joi, 29 ianuarie 2009

Eu o inteleg pe Angelina Jolie


Stiu, nu m-a intrebat nimeni. Si ce daca? :)
Sunt oameni care nasc controversa pentru ca 'nu sunt normali', nu fac ceea ce se asteapta lumea sa faca, sunt criticati, arati cu degetul si cel mai adesea etichetati. Imi dau seama ca imi plac oamenii astia foarte mult. Cine-i cine sa spuna ce e normal si ce nu, pana la urma?

Spuneam de Angelia Jolie ca o inteleg. Cand era mai tanara suprindea prin faptul ca avea prea de multe si ciudate tatuaje si o atitudine dubioasa fata de barbati si femei in acelasi timp.Poate pentru ca in adancul meu mi-ar fi placut sa am si eu un tatuaj, sau poate pentru ca a stiut ea cum sa isi exprime personalitatea, dar nu cred ca o facea numai ca sa atraga atentia, mi s-a parut ca a transmis o doza destul de mare de autenticitate. Acum e criticata ca adopta prea multi copii, ca a ajuns la 'fabulosul' numar de 8. Pe langa faptul ca 8 e cifra mea preferata, mi se pare de-a dreptul minunat sa adopti copii si sa le oferi viata mai buna. E modul ei de a face ceva care sa conteze cu adevarat. Mi se pare ca doar un om foarte altruist si cu o minte deschisa ar putea sa faca asa ceva. Nu e vorba numai de bani aici, cu siguranta, pentru ca oameni cu bani sunt extrem de multi, insa majoritatea aleg sa faca donatii si sa nu se 'complice'. Generozitatea cea mai de pret se reflecta insa prin cat de mult oferi din tine, din sufletul tau, iar adoptia este un fapt cat se poate de graitor. Ca sa nu mai vorbesc despre actiunile si proiectele pe care la intreprins in Namibia.

Oamenii de genul asta, sunt cei carora lumea le zambeste mai mereu, dar sunt irezistibil de reali, poate prea sinceri, pentru a nu starni discutii despre 'cum se poate sa aibe atata indrazneala', cand defapt e vorba despre curaj. Sunt acele persoane care creeaza 'treduri' de la gandire, moda, stil de viata, atitudine. Lumea ii critica si se scandalizeaza, insa in adancul lor si-ar dori sa fie ca ei. Si de cele mai multe ori nu rezulta decat copii nereusite, care imprumuta o idee fara sa o inteleaga, sau poarta o haina care nu ii avantajeza. That happens in current life, and with celebrities. Am intalnit astfel oameni uimitori in viata de zi cu zi, fara sa fie in atentia publicului, cei drept putini, pentru ca majoritatea sunt doar o colectie de gesturi si idei imprumutate fara nici un pic de stil, autenticitate si naturalete.

'Angelica', nu e un model pentru mine, insa sunt lucruri pe care le apreciez la oameni, de la nebunia de a sparge tipare, indrazneala de a fi autentic impotriva cerintelor si a preconceptiilor, de fi considerat ciudat de catre marea multime, pana la generozitatea sincera si pura de a da cat mai mult din tine, calitate care sa se remarce prin profunzime, impact si continuitate.

5 comentarii:

Mums spunea...

Fara nici o legatura, vroiam sa iti spun ca mi-e dor de tine...cand scoatem amandoua capul din nisip, ca sa "infruntam lumea"?
Take care...

Anonim spunea...

Ziceai ceva de tatuaje? Te asteptam pe la noi! ;)

Anonim spunea...

o stii p-asta:

Enjoying your life is like eating garlic before a meeting. it'll make most people hate your guts.

:)

Anonim spunea...

:))

Anonim spunea...

imi place cum scrii!

mali:*