sâmbătă, 9 mai 2009

Lecție de învățat:

"Să spun" STOP și NU !

6 comentarii:

Anonim spunea...

Da' ce vicii ai tu??

Seba

Veq spunea...

Niciodata sa nu crezi literalmente ce zice femeia, pentru ca ea vorbeste mai mult din prisma sentimentelor pe care le traieste in acel moment si nicidecum de subiectul in sine.

Zana spunea...

wow Marius..ale naibii femeile astea! Parca am mai vazut cele scrise de tine mai sus pe undeva, cui ii apartin?
Oricum,vai de sinceritatea noasta! ...a oamenilor in general.

dar sa nu crezi literalmente ce am spus!

Veq spunea...

Heh, sunt curios cum ai scris asta. Ai înţeles ce am zis sau ai scris ca raspuns la cum te-ai simţit când ai citit ce-am scris eu? ..şi fi sinceră

Zana spunea...

Marius...pâna una-alta te rog eu să faci pace cu limba română, zău că nu știu ce ai cu ea!
Ți-o spun cu drag.

Veq spunea...

Nimeni nu e perfect, scuza ta care e?