duminică, 27 iunie 2010

Carnetelul cu Winnie the Pooh

Imi cautam un carnetel micut pe care sa-l port la mine sa mai notez una-alta si am gasit un carntel atat de frumos cu Winnie the Pooh. Stiu si de la cine l-am primit cadou. N-am scris decat cateva pagini in el, dar m-am induiosat cand am gasit si o poezioara siropoasa scrisa de mine din nu mai stiu ce motive.

Pe prima pagina erau cateva versuri din "The scientist, Coldplay":

I was just guessin’,
At numbers and figures,
Pullin’ the puzzles apart..
Questions of science,
Science and progress,
Do not speak as loud as my heart.

Come back to haunt me,
Oh and I rush to the start
Runnin' in circles
Chasin our tails
Comin' back as we are

Pe a doua pagina era un citat din D.H Lawrence:

Cei care cauta dragostea nu-si gasesc decat propria nedragoste. Nedragostea insa nu gaseste nicicand dragoste; o gasesc doar cei care iubesc, iar acestia nu trebuie s-o caute.

Si ta-na-na...pe cea de-a treia pagina si ultima scrisa din carnet, urmatoarele versuri pline de simtamant:

Te-am cautat in altii
Si te-am pierdut in mine,
Renunt acum
Cautarea nu-mi mai vine.

Te-am cautat in altii
Dar m-am gasit pe mine
Surprinzator ca n-am stiut
Cum eu intotdeauna
Te-am avut...

Hai ca m-am facut de ras!

Cred despre mine ca am un romantisim mai sofisticat, dar imbratisez cu drag regasirile astea cu mine din trecut, si-mi dau seama ca maturitatea emotionala e un lucru tare ciudat si ca nu mereu e de dorit. Nu stiu daca ma reprezinta dar nici nu vreau sa neg aceste manifestari ale mele. Dincolo de asta, cred ca eram indragostita sau ceva. Poate ca inca mai sunt si nu stiu.
Am sa port carnetelul cu Winnie the Pooh la mine, oricum.

2 comentarii:

george spunea...

"scrisa de mine din nu mai stiu ce motive"... motivele le uitam, dar poeziile raman... si atunci zic, reactia chimica ce a produs poezia a trecut, oare "reverse engeneering" e posibil ?!?
Adica atunci cand dupa ani, recitesti poezie, s-ti produca starea care a generato in prima faza ?!?

Zana spunea...

george, nu mai stiu daca am citit comentariul tau cand a fost dat, dar acum recititindu-l, ma gandesc sa-ti raspund prin: nu, nu mi-a generat aceeasi stare, a fost asa mai mult duiosie si un zambet complice cu mine de mai de mult.