luni, 22 septembrie 2008

I am fine

Stiu ca-mi cititi blogul "nemernicilor"...

Vreau sa va zic ca sunt bine. O sa ma descurc eu. Toata lumea imi zice: "las' ca n-o sa mori din asta!" sau englezescul "what doesen't kill you makes you stronger!", de parca moartea ar fi cel mai ingrozitor lucru care s-ar putea intampla...
Va promit ca n-o sa ma mai vedeti sau auziti plangandu-ma niciodata! If it's too much for you to take, ok then. Poate chiar o sa devin Xena, printesa razboinica si o sa ma confesez si o sa ma plang doar lui...Gabrielle? sau cum o chema? si in rest o sa ma bat cu barbarii si nimic nu o sa ma "atinga", ca asa zice in teoriile de leadership. In razboi frate! acolo e (sau a fost) leadership...azi e bullshit corporatist.

Un singur sfat bun am primit zilele astea de la cineva care doesn't give a shit about me, si care mi-a spus sa ma bucur, pentru ca perioadele astea scot din tine ce e mai bun, ca si om, ca si talent si ar trebui sa fac exact ceea ce simt sa fac in modul cel mai natural. Fiecare face ceva la ce el bun: picteza, deseneaza, canta, compune etc.
Nu stiu exact ce anume e in cazul meu, dar am mai strans niste ganduri:

lumea ma condamna cand le stiu pe toate (ce le stiu), de…
si te tot cauti, zadar; ma cunosti desi ma stii deloc
bucuria ar fi fost mai mare decat minus infinitul
in vecinatatea clipei marginind interior momentul
spinos dar culminant omenesc de vei ajunge sa le afli pe toate ce le stii
ş-aş fi mai buna decat ma credeti in stare de N-a fi.
.
s-ar putea sa nu se poată
desi… ies discret pe-o poarta
am sa spun la revedere
in curand; viata tot cere

ce simplu (imi/) este
cand TOTUL devine complicat :)

NB: "nemernic" - un apelativ folosit de mine, cu conotatii pozitive si de alint.

I am fine.(Cruel Intentions soundtrack)

5 comentarii:

Anonim spunea...

Cine e Gabrielle asta ?
Da sfaturi de guru ceva k sa stiu ce concurenta am pe piata :)

Anonim spunea...

stiu ca ma dau anonim si nu e corect, dar asa cum stii tu ca te citesc, asa as vrea sa stii ca la mine poti veni oricand. ;)

Anonim spunea...

I really like you! :))

Zana spunea...

1)Ma Ralfsy, aia nu e reala ma!
You are the real deal! ;)

2)asta e culmea disponibilitatii... "sa stii ca poti sa vii la mine oricand , dar nu-ti spun cine sunt..." :))

and

3)Mircea? Who the fuck is Mircea?

I am a likeable person, indeed...

Anonim spunea...

asa vorbesti tu cu necunoscutii? :)