sâmbătă, 20 septembrie 2008

până aici mi-a fost


sunt atat de aproape de(un) departe
pe cat ma departez de(un) realitate
perpetuu lumea mea neexistand
ma voi feri mereu de fulgerul comunitatii
va fi cred ( devenind mai buna ) tot la fel
de inaccesibila precum a fost mai ieri
gandit astfel la (un) maine neschimbat
petrecut pe drumul intoarcerii
la doar 24 de ore distanta peste umar
daca maine m-as trezi ieri
stiind ca azi s-a intamplat
pana aici mi-a fost
si (doar) in veci mi-ar reusi sa nu-mi mai fie.


daca ma intrebi, inseamna ca nu trebuie sa stii
daca ma provoci… nu-mi apreciezi discretia.

de nu reuşeşti să(-mi) vorbeşti
…nu mă înţelege!

2 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

bine..nu mai intreb!
dar daca spun ca-mi place ce ai scris imi stergi comentariul?