duminică, 7 septembrie 2008

Introducing Sanda Weigl

Prin diverse si ciudate, dar dragute legaturi am ajuns la unul din cele mai frumoase bloguri din cate am vazut eu pana acum. click! :)
Aici am descoperit un gen muzical absolut superb si o artista uimitoare. Mi-a placut de cum am auzit primele acorduri, iar combinatia si abordarea mi se par extrem de interesante si reusite.

In bezna ingnorantei in care ma aflu, nu auzisem pana acum despre acesta
Sanda Weigl si nici de interpretarile sale jazz ale unor melodii celebre lautaresti.

Este si sunt exact asa: fericire si cantec in timpul constatarii vietii si a toturor concluziilor gresite si grabite, tristete cu zambetul pe buze, visare, ritm, traire, nebunie.



Sanda Weigl - Anii mei si tineretea

Un comentariu:

Anonim spunea...

foarte fain! :)